معرفی و بررسی ابزار اندازه گیری ، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق - آریان تجهیز

فروشگاه ابزار اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، راه حل های فنی و تامین کننده کلیه دستگاه های پیشرفته مورد نیاز واحداهای صنعتی بزرگ از جمله کارخانجات فولاد ، معادن، کارخانجات سیمان ، پالایشگاه گاز ،نفت و پتروشیمی، مجتمع های کشت صنعتی و ...

معرفی و بررسی ابزار اندازه گیری ، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق - آریان تجهیز

فروشگاه ابزار اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، راه حل های فنی و تامین کننده کلیه دستگاه های پیشرفته مورد نیاز واحداهای صنعتی بزرگ از جمله کارخانجات فولاد ، معادن، کارخانجات سیمان ، پالایشگاه گاز ،نفت و پتروشیمی، مجتمع های کشت صنعتی و ...

فروشگاه ابزار اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، راه حل های فنی و تامین کننده کلیه دستگاه های پیشرفته مورد نیاز واحداهای صنعتی بزرگ از جمله کارخانجات فولاد ، معادن، کارخانجات سیمان ، پالایشگاه گاز ،نفت و پتروشیمی، مجتمع های کشت صنعتی و گلخانه ای، ماشین سازی ، منابع طبیعی، آبخیزداری، شیلات و پرورش آبزیان و ماهی، پارک های علم و فناوری و.... در سراسر کشور از معتبر ترین برندهای سراسر جهان مانند : تستو آلمان ، هانا آمریکا، فلوک آمریکا، کیمو فرانسه ، شاوین آرنوکس فرانسه، هیوکی (هایوکی) ژاپن ، کیوریتسو ژاپن ، مستک ( مستچ ) چین ، یونی تی هنگ کنک ، بنتک چین ، سی ای ام چین ، تِس تایوان ، لوترون تایوان ، ای زد تایوان و ... میباشد

شماره تماس :0517134559
همراه :09156912037
آدرس وب سایت : www.Ariantajhiz.com

۱۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

۳۱
مرداد
۰۰

فروش ارزان قیمت شدت سنج نور تس TES-1332A

خرید از نمایندگی تس نورسنج (لوکس متر) مدل TES- 1332A یا فتومتر (Photometer)

شدت سنج نور تس قادر است تا روشنایی محیط را در محدوده 0 تا 200،00 لوکس اندازه گیری کند. با داشتن این دستگاه می توانید محیط باز و یا زیر نور آفتاب اندازه گیری کنید. این مدل بیشتر مورد استفاده عکاسان و فیلم برداران در عرصه های مختلف می باشد. و یا مورد استفاده صنایع کشاورزی و دامپروری مانند: سالن پرورش قارچ، مرغداری و گلخانه استفاده می شود.

 

نورسنج (لوکس متر) مدل TES- 1332A یا فتومتر (Photometer)  وسیله ای است که میزان شدت نور را بر اساس حساسیت دوربین، دیافراگم و سرعت اندازه گیری می کند.روش های اندازه گیری نور عبارتند از:

اندازه گیری به روش مستقیم.

یک روش بسیار دقیق جهت سنجش نور است که در این روش میزان نوری که بر سطح کار تابیده شده است را اندازه گیری می کند.

اندازه گیری به روش انعکاسی.

در روش انعکاسی، میزان نوری که از روی سطح کار منعکس می شود را اندازه گیری می کند، و نیازی به نزدیک شدن به سطح کار را ندارد که این از ویژگی های خوب روش انعکاسی است.

 

انواع نور سنج ها:

نور سنج پرتابل.

نور سنج پرتابل فقط قابلیت اندازه گیری شدت نور را دارد در این روش نمی توانیم به دیافراگم دوربین دسترسی داشته باشیم.

نور سنج اتوماتیک.

میزان شدت نور را اندازه گیری می کند و قابلیت دسترسی به دیافراگم دوربین را دارد. همچنین می توانید میزان نور، سرعت شاتر، حساسیت فیلم را تنظیم کنید.

یکی از عوامل مهم در محاسبه روشنایی، شدت روشنایی یا لوکس است. میزان شار نوری که از یک منبع نوری مانند لامپ یا چراغ منتشر می شود و بر یک سطح می تابد را شدت روشنایی می گویند. شدت روشنایی را با E  نمایش می دهند. شدت روشنایی با شار نور رابطه مستقیم دارد، هرچه شار نور بیشتری تولید شود شدت روشنایی بیشتر می شود واحد اندازه گیری شدت نور کاندلا است.

دستگاهی دقیق جهت سنجش شدت روشنایی محیط، چگالی تابش، جذب، پراکندگی و… استفاده می شود، هر لوکس معادل یک لومن بر متر مربع است که یکای اندازه گیری آن LUX یا Fc می باشد. لوکس متر از سه قسمت دریافت کننده، پردازش کننده و نمایشگر تشکیل شده است. لوکس متر در صنایع مختلفی مانند صنعت روشنایی، محل کار، گلخانه ها، کلاس های آموزشی ، پرورش قارچ و… کاربرد دارد.

اگر قصد خریدنورسنج و لوکس متر دستی و دیجیتال را دارید می توانید با مراجعه به وبسایت آریان تجهیز نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی تس در ایران این دستگاه را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۳۰
مرداد
۰۰

فروش ویژه کلمپ آمپر متر هیوکی ژاپن 3127-10

تخفیف ویژه خرید آمپر متر کلمپی هیوکی مدل HIOKI 3127-10

 

آمپرمتر کلمپی عقربه ای وسیله ای است اختصاصی برای اندازه گیری جریان متناوب ،که به وسیله آن می توانند جریان متناوب عبوری از یک سیم را بدون قطع آن و بدون استفاده از پراب اندازه گیری نمایند. قسمت بالایی این دستگاه شبیه یک انبر می ماند و در صورتی که سیم حامل جریان از وسط این انبر رد شود ، مقدار جریان متناوب اندازه گیری می شود و بر روی نمایشگر نمایش داده می شود.
کلمپ آمپر متر HIOKI 3127 یکی از معدود امپرمتر های چنگکی است که به شما امکان اندازه گیری جریان در عمق 1 متری از سطح آب را می دهد.علاوه بر این آمپرمتر چنگکی HIOKI 3127 توانایی اندازه گیری درجه حرارت را با استفاده از پراپ ترمیستوری دارا می باشد .آمپرمتر HIOKI 3127 توانایی چک کردن مداوم با استفاده از تابع اندازه گیری مقاومت را به عنوان یک آمپر متر دارا می باشد. کلمپ آمپر متر با طراحی ضد آب و توانایی اندازه گیری درجه حرارت با قابلیت کلمپی


آمپرمتر کلمپی عقربه ای HIOKI 3127 محصول برند معتبر ژاپنی از نوع کلمپ متر آنالوگ بوده و مقادیر اندازه گیری شده بر روی یک صفحه و توسط عقربه نمایش داده می شود. ویژگی بارز دستگاه های اندازه گیری آنالوگ ، نمایشگر زمان واقعی یا به اصطلاح Real Time است و داده ها به صورت لحظه ای و بدون تاخیر نشان داده می شوند. نکته بسیار مهم در مورد این آمپرمتر ها محدود اندازه گیری کمیت های الکتریکی به نسبت مولتی متر های آنالوگ است و دلیل آن اختصاصی بودن کلمپ متر‌‌ها در زمینه اندازه گیری جریان متناوب می باشد.

مشخصات فنی

  • برند HIOKI / JAPANC
  • توانایی اندازه گیری دما در صورت تهیه پراب مخصوص اندازه گیری
  • دارای نمایشگر عقربه ای بزرگ
  • دارای باتری قلمی قابل تعویض
  • دارای محدودیت استفاده در خطوط صنعتی با ولتاژ بیشتر از ۲۵۰ ولت
  • محدوده زیاد اندازه گیری جریان متناوب AC از ۶ تا ۳۰۰ آمپر و در بازه فرکانسی ۵۰ تا ۶۰ هرتز
  • محدوده زیاد اندازه گیری ولتاژ متناوب AC از ۱۵۰ تا ۷۵۰ ولت و در بازه فرکانسی ۵۰ تا ۶۰ هرتز
  • توانایی اندازه گیری ولتاژ مستقیم DC تا ۷۵ ولت
  • توانایی اندازه گیری مقاومت الکتریکی در بازه ۱ کیلو تا ۱۰۰ کیلو اهم
  • توانایی اندازه گیری درجه حرارت در بازه ۵۰- تا ۲۰۰+ درجه سانتی گراد و توسط پراب مخصوص
  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۲۶
مرداد
۰۰

آمپرمتر انبری عقربه ای هیوکی مدل HIOKI 3128-10 جهت اندازه گیری جریان AC تا رنج 1500 آمپر، ولتاژ AC تا رنج 750 ولت، ولتاژ DC تا رنج 75 ولت، مقاومت تا رنج 100 کیلواهم و دما در محدوده -50 تا 200 درجه سانتیگراد به کار میرود. رنج این آمپر متر را باید به صورت دستی انتخاب کرد و دارای صفحه نمایشگر آنالوگ و عقربه ای است. همچنین دارای فکی است که توانایی باز شدن تا 55 میلیمتر را دارد. کلمپ آمپرمتر آنالوگ هیوکی مدل HIOKI 3128-10 دارای بدنه ای با استحکام بالا است که میتواند تا ارتفاع 1 متر سقوط کند. همچنین توانایی انجام تست پیوستگی را نیز دارد.

 

Analog Clamp-On Meter HIOKI 3128-10

 

برای خرید این محصول با گارانتی دوسال و 10 سال خدمات پس از فروش به سایت آریان تجهیز نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت هیوکی در ایران مراجعه نمایید.

 

کلمپ آمپرمتر آنالوگ هیوکی مدل HIOKI 3128-10 از سری محصولات با صفحه نمایشگر آنالوگ است که توانایی اندازه گیری بسیاری از پارامترهای مورد نیاز مهندسان را دارد. این پارامترها شامل جریان و ولتاژ AC، ولتاژDC ، مقاومت و دما است. این آمپرمتر دارای فکی با دهانه 55 میلیمتر (در مورد BUS BAR این عدد 80 میلیمتر می باشد) است که میتواند جریان را بدون برداشتن عایق سیم و به سادگی اندازه گیری کند. کاربر برای استفاده از این کلمپ متر، باید رنج آن را به صورت دستی انتخاب کند. همچنین دارای بدنه ای با استحکام بالا است که اگر تا ارتفاع یک متر سقوط کند، مشکلی برای آن به وجود نمی آید. برای آمپرمتر انبری عقربه ای هیوکی مدل HIOKI 3128-10 میتوان پراب های جداگانه برای اندازه گیری دما تهیه کرد. سایر ویژگی های این آمپرمتر شامل تست پیوستگی، سادگی استفاده، قابلیت حمل و دقت بالا است. لازم به ذکر است که کلیه محصولات هیوکی گارانتی معتبر دو ساله شرکت آریان تجهیز را دارند که با خیال آسوده میتوانید از آنها استفاده نمایید.

 

عملکرد

کلمپ آمپرمتر عقربه ای هیوکی مدل HIOKI 3128-10 جریان و ولتاژ AC را در فرکانس کاری 50 تا 60 هرتز اندازه گیری می کند. این آمپرمتر، جریان AC را در 5 رنج از رنج 6 تا 300 آمپر و ولتاژ AC را در 3 رنج از 150 تا 750 ولت با دقت ±3%FS اندازه گیری میکند. همچنین توانایی اندازه گیری مقاومت را در رنج های 1 و 100 کیلواهم و ولتاژ DC را تا 75 ولت با دقت ±3%FS دارد. اگر برای این آمپرمتر پراب دمایی با کد 9021-01 تهیه کنید، میتوانید اندازه گیری دما را در رنج -50 تا 200 درجه سانتیگراد با دقت ±3%FS انجام دهید. این آمپرمتر، توانایی انجام تست دیودی را نیز دارد.

https://b2n.ir/367598

 

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۱۷
مرداد
۰۰

دزیمتری دقیق ترین روش برای اندازه گیری میزان مواجهه می باشد. دقت دزیمتری در این است که در این روش کلیه ی زمان های مواجهه ی کارگر با تراز های مختلف در طول شیفت محاسبه و با استفاده از تراز معادل Leq دز دریافتی در یک شیفت کاری اندازه گیری می شود. در ساختمان هر دزیمتر از یک میکروفن که روی سینه یا یقه ی کارگر نصب می شودو سیم رابط و پردازشگر و نمایشگر استفاده می شود. وزن دستگاه مذکوربدون احتساب وزن باتری آن 250 گرم و ابعاد دستگاه  132x80x32 میلی متر است. ابعاد صفحه نمایشگر کاملا بزرگ  آن باندازه 50x30 میلی متر است. این صفحه نمایش با مصرف کم انرژی و نور پس زمینه سبز، نمایش کاملا واضح ارقام اندازه گیری شده حتی در نورهای محیطی شدید طراحی شده است  .نویز سنج لوترون مدل Lutron DS-2013SD با قابلیت تنظیم اندازه گیری توسط کاربر، ثبت اطلاعات به صورت همزمان و قابلیت صدا سنجی و دیتا لاگری یکی از کاربردی ترین و مناسب ترین دستگاه های تست و سنجش میزان صداست.

 

نمایندگی لترون

 

صوت سنج و دیتالاگر دیجیتال لوترون LUTRON DS-2013SD ساخت کمپانی لوترون و دارای محدوده اندازه گیری ۳۰ ~ ۱۳۰ dB و پراب مجزا می باشد. همچنین این مدل دارای کارت حافظه تا ۱۶ گیگابایت بوده و به منظور بررسی و باز خوانی دوباره و همچنین ثبت و حفظ مقادیر ماگزیمم و مینیمم کاربرد دارد. مصرف بهینه انرژی در این دستگاه با شش باتری 1.5 ولتی DC با مشخصات UM4 AAA  آلکالین بادوام برای استفاده دستگاه و یا مشابه آن و در صورت تمایل استفاده از آداپتور 9 ولتی AC/DC تامین شده است.میزان مصرف انرژی دستگاه هم در صورت عدم استفاده از نور پس زمینه و دیتالاگر در حدود 16 میلی آمپر، در صورت استفاده از دیتا لاگر بدون نور پس زمینه 35 میلی آمپرو هرگاه نور پس زمینه هم روشن باشد 8 میلی آمپر به مصرف آن افزوده می شود. علاوه بر این موارد، قابلیت اتصال به کامپیوتر را نیز دارد و ضمنا می توان با استفاده از این مدل رنج اتوماتیک را انتخاب کرد که سبب افزایش دقت و عملکرد ساده تر آن می شود. یک ویژگی بارز این صوت سنج دیجیتالی DS-2013SD عملکرد صحیح آن در شرایط دمایی و رطوبتی بالا است. دستگاه فوق دارای قابلیت خاموش کردن خودکار و دستی دستگاه را دارد.از دیگر ویژگی های این دستگاه نمایش نمادین در صورت مواجه با بار اضافی ، ضریب خطای کمتر یا مساوی 1% کل داده های محاسباتی و زمان نمونه گیری کوتاه در حدود 1 ثامیه است. دستگاه امکان ذخیره اطلاعات را با استفاده ازدو مکانیزم SD کارت 1 تا 16 گیگ وتکنولوژی مدرن در حافظه E²PROM با ذخیره 16000 داده و حفظ آنها حتی د رصورت خاموشی دستگاه را دارد

 

شرکت آریان تجهیز ارائه کننده تجهیزات اندازه گیری، نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی LUTRON در ایران دستگاه فوق را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به کاربران عرضه می کند. برای تهیه دستگاه به وبسایت آریان تجهیز مراجعه فرمایید.

 

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۱۳
مرداد
۰۰

دماسنج غذا میله ای + ترمومتر لیزری مواد غذایی تستو TESTO 104 IR

دماسنج تماسی ضدآب دیجیتال تستو مدل TESTO 104  یک دماسنج تاشو و ضد آب می باشد که دارای استاندارد IP65 نیز هست . این دماسنج برای استفاده در آشپزخانه های حرفه ای بسیار مناسب بوده و قابلیت این را دارد که به راحتی زیر آب شستشو داده شود.

 

ترمومتر دیجیتال مادون قرمز و تماسی تستو مدل TESTO 104-IR

قسمت لیزری آن، می تواند برای انواع کاربردها در بخش مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد و دمای سطح هر غذا یا دمای همه مواد غذایی به طور کلی را بدون تماس، به ویژه در بخش کالاهای ورودی، اندازه گیری کند. این دستگاه دارای پارت نامبر 05601040 بوده و قسمت لیزری آن قادر به اندازه گیری دما از 30- تا 250 درجه سانتی گراد و سرعت اندازه گیری 0.5 ثانیه و قسمت پراب آن قادر به اندازه گیری دما از 50- تا 250 درجه سانتی گراد و سرعت اندازه گیری 10 ثانیه می باشد. از مزایای کاربردی این دستگاه می توان به ثابت نگهداشتن داده ها به طور خودکار و دستی، 2 لیزر نقطه ای طول موج 8 تا 14 میکرو متر، اندازه گیری مقدار حداکثر / حداقل و قابلیت اندازه گیری در واحد های °F, °R و °C اشاره کرد.دماسنج تماسی و لیزری دارای گواهینامه IP65 و EN 13485، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد. ابعاد این دستگاه با پراب بسته برابر 21 x 48 x 178 میلی متر، با پراب باز برابر 21 x 48 x 281 میلی متر، طول پراب 75 میلی متر، قطر نوک پراب 32 میلی متر، وزن 197 گرم و رنگ آن سفید و خاکستری است. این دستگاه از 2 باتری میکرو AAA با طول عمر 10 ساعت تغدیه می کند و دارای یک صفحه نمایش LCD با نمایش 1 ردیف داده با نور پس زمینه می باشد که مناسب برای کار در مکان های کم نور یا تاریک ساخته شده است. پراب این دستگاه تا زاویه 30 درجه باز شده و عمل اندازه گیری را به میزان چشمگیری آسان می نماید و توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب نماید. این دستگاه تنها دارای چند دکمه می باشد که به راحتی قابل یادگیری است و هر کاربر می تواند از آن به راحتی استفاده نماید. 

برای اطلاعات بیشتر و خرید ترمومتر دیجیتال مادون قرمز و تماسی تستو مدل TESTO 104-IRبا 10 سال خدمات پس از فروش و گارانتی 2 ساله با شرکت آریان تجهیز، نمایندگی انحصاری و رسمی کمپانی تستو TESTO در ایران تماس حاصل فرمایید.

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۱۲
مرداد
۰۰

دماسنج گوشت یخ زده و منجمد میله ای با پراب مته ای تستو  TESTO 105 شامل پراب مخصوص غذا های یخ زده، پایه نگهدارنده دیواری و باتری می باشد و یک ابزار مقاوم و مستحکم برای استفاده مداوم است.

 این دستگاه قابل شستشو بوده و دارای کلاس حفاظتIP65  می باشد. این دستگاه با استاندارد های EN 13485 و  HACCP مطابقت داشته و کیت های آن قابل تعویض می باشند. در هنگام استفاده از این دستگاه کاربر قادر به تنظیم 2 محدوده مجزا برای دما می باشد و در صورت عبور دما از مقادیر تعیین شده هشدار صوتی و نوری آن به منظور آگاهی کاربر روشن خواهد شد.

 این دستگاه قادر به اندازه گیری دما از 50- تا 275 درجه سانتی گراد با دقت بسیار بالایی می باشد.ابزاری ایمن، قابل حمل و کاربردی می باشد که در بسیاری از صنایع و مشاغل کاربرد داشته و ابزار دست بسیاری از تکنسین ها می باشد.

این دستگاه از یک باتری زیر سلولی LR44 با طول عمر 80 ساعت تغذیه می کند و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری در صورت عدم استفاده پس از گذر 60 دقیقه به طور خودکار خاموش خواهد شد.

 این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD با نمایش داده در یک خط می باشد که دارای نور پس زمینه می باشد و عمل اندازه گیری را در هر محیطی با هر شرایط نوری مهیا می کند. زنگ هشدار دستگاه در صورت رسیدن دما به حد بالا یا پایین تنظیم شده به منظور هشدار به کاربر روشن می شود تا مانع وقوع حوادث غیر مترقبه شده و از خسارات احتمالی بکاهد.

 این دستگاه دارای مشخصات فنی و کاربردی زمان اندازه گیری 10 ثانیه در مایع روان، نور پس زمینه صفحه نمایش، ثابت نگهداشتن داده ها، ثابت نگهداشتن داده های خودکار، اندازه گیری مقدار مینیمم / ماکزیمم و زنگ هشدار صوتی و نوری اشاره کرد.

 استفاده  از دماسنج دیجیتال تماسی و میله ای تستو 105 در زمینه اندازه گیری دما در صنایع تولید غذا ، سرد خانه ها و یخچال های بزرگ، آشپرخانه ها فروشگاه های بزرگ مواد غذایی نظیر هایپر مارکت ها سوپر مارکت و نقل و انتقال کالا، گوشت، لبنیات بسیار پر کاربرد است .

از ویژگی های مهم این دستگاه به اندازه گیری دما در بازه 50- تا 275+ درجه سانتیگراد با دقت یکدهم ، و استفاده 80 ساعته مداوم بدون تعویض باتری ، استاندارد IP65 و همچنین دقت اندازه گیری بالا می باشد.

مشخصات فنی حرارت سنج دیجیتال تستو مدل TESTO 105:

- دمای اندازه گیری از 50- تا 275 درجه سانتی گراد

- دقت اندازه گیری 0.5 درجه در بازه دمایی 20- تا 100 درجه

- زمان پاسخ دهی 15 ثانیه و در گوشت یخ زده تا 60 ثانیه

- درجه حفاظتی IP65

- خاموشی خودکار پس از 10 دقیقه

- عمر باتری 80 ساعت

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید دماسنج آشپزی، غذا و آشپزخانه با 10 سال خدمات پس از فروش و گارانتی 2 ساله با شرکت آریان تجهیز، نمایندگی انحصاری و رسمی کمپانی تستو TESTO در ایران تماس حاصل فرمایید.

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۱۱
مرداد
۰۰

فروش ویژه دستگاه سنجش مواد پرتوزا (آلفا، بتا، گاما و اشعه ایکس) سی ای ام مدل CEM DT-9501

دستگاه DT-9501، محصول کمپانی CEM با توانایی اندازه گیری مقدار انباشتگی ضبط بیشترین مقدار و آنالیز داده ها، برای سنجش آلودگی اشعه رادیواکتیو دارای تاییدیه CE اروپا ، دستگاه اسکن و اندازه گیری پرتوهای رادیو اکتیو محصول کمپانی CEM است.

 

اسکنر مواد پرتوزا سی ای ام مدل CEM DT9501

 

اشعه سنج رادیواکتیو CEM DT-9501 دستگاهی است مناسب برای تشخیص و اندازه گیری اشعه های α ، β ، γ و اشعه x به طوری که اندازه گیری نرخ تابش در بازه ۰٫۰۱μSv/hتا ۱۰۰۰μSv/h می باشد. همچنین این مدل DT-9501 به منظور ثبت و ذخیره اطلاعات حاصل از اندازه گیری دارای حافظه داخلی است که پس از اندازه گیری نتایج حاصل را از طریق اتصال بلوتوث به کامپیوتر منتقل می کند و بدین ترتیب می توان اطلاعات را توسط کامپیوتر مورد ارزیابی و آنالیز قرار داد.

علاوه بر این می توانید هر یک از پارامتر های α ، β ، γ و x را انتخاب کرده و نتیجه اندازه گیری را بر روی صفحه نمایشگر LCD چندگانه دستگاه مشاهده نمایید.دستگاه  دستی دیجیتالی با عملکرد چندگانه طبق جدیدترین استانداردها ساخته شده است .

ویژگی ها:

میزان تابش در محدوده ۰٫۰۱μSv/h تا ۱۰۰۰μSv/h

میزان برانگیزش در محدوده ۰ تا ۳۰۰۰۰ cpm و ۰ تا ۵۰۰۰ cps

تجمع تابش در محدوده ۰٫۰۰۱μSv تا ۹۹۹۹ Sv

انباشت برانگیزش در محدوده ۰ تا ۹۹۹۹

محدوده حساسیت اشعه α در بازه ۴MeV

محدوده حساسیت اشعه β در بازه ۰٫۲MeV

محدوده حساسیت اشعه γ و x در بازه ۰٫۰۲MeV

دارای صفحه نمایش بزرگ LCD دوگانه

دارای کلید انتخاب هر یک از پارامتر های α ، β ، γ و x

حافظه داخلی با ظرفیت ذخیره ۲۰۰۰ داده

امکان اتصال به کامپیوتر بوسیله بلوتوث

کاربرد:

مناسب برای تشخیص و اندازه گیری اشعه های α ، β ، γ و اشعه x

 

دستگاه DT-9501، محصول کمپانی CEM با توانایی اندازه گیری مقدار انباشتگی ضبط بیشترین مقدار و آنالیز داده ها، برای سنجش آلودگی اشعه رادیواکتیو دارای تاییدیه CE اروپا ، دستگاه اسکن و اندازه گیری پرتوهای رادیو اکتیو محصول کمپانی CEM است. دستگاه  دستی دیجیتالی با عملکرد چندگانه طبق جدیدترین استانداردها ساخته شده است 

میزان تابش در محدوده ۰٫۰۱μSv/h تا ۱۰۰۰μSv/h میزان برانگیزش در محدوده ۰ تا ۳۰۰۰۰ cpm و ۰ تا ۵۰۰۰ cps تجمع تابش در محدوده ۰٫۰۰۱μSv تا ۹۹۹۹ Sv انباشت برانگیزش در محدوده ۰ تا ۹۹۹۹ محدوده حساسیت اشعه α در بازه ۴MeV محدوده حساسیت اشعه β در بازه ۰٫۲MeV محدوده حساسیت اشعه γ و x در بازه ۰٫۰۲MeV دارای صفحه نمایش بزرگ LCD دوگانه دارای کلید انتخاب هر یک از پارامتر های α ، β ، γ و x حافظه داخلی با ظرفیت ذخیره ۲۰۰۰ داده امکان اتصال به کامپیوتر بوسیله بلوتوث

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۰۶
مرداد
۰۰

نمایندگی تس و نماینده انحصاری تی ای اس TES تایوان در ایران

 

نمایندگی تس و نماینده انحصاری تی ای اس TES تایوان در ایران

 

فروش ویژه مولتی متر و ال سی آر متر دیجیتال تس مدل TES-2712 مشخصات: ولت متر دیجیتال تس مدل TES-2712 به نام LCR متر نیز شناخته میشود زیرا قابلیت اندازه گیری هر سه پارامتر اندوکتانس یا L، خازن یا C و مقاومت یا R را دارد. این ولت متر علاوه بر این، ولتاژ و جریان AC و DC و فرکانس را اندازه گیری می کند. کاربر میتواند رنج این اهم متر را باتوجه به نیاز خود، به طور دستی تنظیم کند. صفحه نمایشگر دیجیتال 3.5 بیتی این مولتی متر، مقادیر پیک را نشان می دهد. مولتی متر و LCR متر دیجیتال تس مدل TES-2712 جهت انجام تست پیوستگی با بوق و تست دیودی نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد. نرخ نمونه برداری این ولت متر 2.5 بار در ثانیه است که نشان دهنده سرعت بالای آن است. همچنین اگر مقدار خارج از رنج اندازه گیری شده به آن اعمال شود، صفحه نمایشگر به شکل OL در می آید. سایر ویژگی های این اهم متر شامل نمایش پلاریته منفی در صفحه نمایشگر، دقت بالا و سهولت استفاده است.

LCR متر و مولتی متر تس مدل TES 2712 برای اندازه گیری ولتاژ DC و AC تا محدوده 600 ولت، جریان DC و AC تا 20 آمپر، مقاومت تا 20 مگا اهم، اندوکتانس تا 20 هانری، فرکانس تا 10 مگاهرتز و خازن تا 20 میکروفاراد مورد استفاده قرار میگیرد. این LCR متر توانایی انجام تست پیوستگی با بوق و تست دیودی را نیز دارد. رنج ولت متر دیجیتال تس مدل TES-2712 با توجه به نیاز کاربر به صورت دستی تنظیم می شود. همچنین توانایی تشخیص مقادیر پیک را دارد. صفحه نمایشگر دیجیتال این اهم متر توانایی نمایش پلاریته منفی و نمودار میله ای را دارد.

برای سفارش مولتی متر دیجیتال با گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش، به سایت آریان تجهیز، نمایندگی انحصاری و رسمی محصولات TES در ایران مراجعه نمایید.


جهت اطلاع از LCR متر به ویسایت نمایندگی رسمی و انحصاری تس TES مراجعه فرمایید.

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۰۶
مرداد
۰۰

مولتی متر دیجیتال لوترون مدل LUTRON DM-9090 ، مولتی متر یک ابزار بسیار کاربردی در زمینه برق و الکترونیک می باشد که تکنسین های برق و الکترونیک به واسطه آن ، کمیت های الکتریکی شامل ولتاژ ، جریان و مقاومت الکتریکی را اندازه گیری می نمایند . درمدل های جدید مولتی متر،امکاناتی مانند تست اتصال کوتاه ، اندازه گیری ظرفیت خازن و سلف ، تست قطعات الکترونیکی مانند ترانزیستور و دیود و اندازه گیری دما اضافه شده است.مولتی متر دیجیتال لترون مدل LUTRON DM-9090 یک مولتی متر دیجیتالی کامل و حرفه ای با قابلیت اتصال پراب های HV برای اندازه گیری ولتاژ فشار قوی(AC-DC) به دستگاه میباشد.

 

نمایندگی انحصاری و رسمی محصولات LUTRON

 

این دستگاه دارای عملکردهای اندازه گیری متفاوتی جهت اندازه گیری 40 دامنه مختلف از جمله:  سنجش جریان AC/DC ، ولتاژ AC/DC ،اهم، ظرفیت خازن،دما، فرکانس، دیود، تعیین ضریب کیفیت ترانزیستور و تستر پیوستگی است.تقارن دستگاه بطور اتوماتیک انجام شده و تقارن منفی نمایش داده می شود. کلیه تنظیمات مورد نیاز در این مولتی متر دیجیتال به طور خودکار انجام شده و سهولت استفاده ساده از آن رابرای کاربر فراهم آورده  شده است. مدت زمان لازم برای نمونه گیری کوتاه و تقریبا 0.4 ثانیه است. این دستگاه قابلیت نگهداری اطلاعات را دارا بوده و در صورت افزایش میزان داده ها عدد “1-” یا “1+” بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. مولتی متر دیجیتال لوترون  با قابلیت اتصال پراب فشار قوی مدل DM-9090 ساخت کشور تایوان، ابزاری ایده­آل جهت استفاده در موارد بازرسی کمّی مقدار در 40 بازه متفاوت اعمم از اندازه ولتاژ AC , DC، اهم، دیود، خازن، فرکانس،  دما، ACA، DCA است. این مولتی متر که با دقت 0.8-% الی +0.8% ( تا یک رقم ) در جریان/ ولتاژ های  DC از 2 ولت تا 600 ولت و در جریان/ ولتاژهای AC از 2 ولت تا 600 ولت 1-% الی 1+% ( تا دو رقم ) در دمای 0 الی 50 درجه­ سانتی­گراد یا 32 الی 122 درجه فارنهایت عمل کرده و قابلیت ذخیره اطلاعات را دارد. از سایر ویژگی های این محصول می­توان به قابلیت خاموشی اتوماتیک دستگاه جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی، قدرت عملکرد در میزان رطوبت بالا تا 80% RH و سرعت پاسخ­دهی تا حداکثر 0.4 ثانیه نام برد.

  • ولتاژ: 200mV/ 2V / 20V / 200 V/ 600V AC/DC
  • دقت اندازه گیری: 0.1mV
  • جریان: 200µA /2mA/ 20mA / 200mA/ 10A AC/DC
  • دقت اندازه گیری: 0.1µA
  • مقاومت الکتریکی: 200/2K /20K / 200K/ 2M/20M ohm
  • دقت اندازه گیری: 0.1ohm
  • خازن: 2000pF /20nF/ 200nF / 2uF/ 20uF
  • دقت اندازه گیری: 1pF
  • فرکانس: 200Hz / 2KHz / 20KHz
  • دقت اندازه گیری:0.1Hz
  • دما: -20…750°C
  • دقت اندازه گیری: 1°C
  • ترانزیستور:NPN/PNP / 0….1000 hFE

برای سفارش مولتی متر دیجیتال با گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش، به سایت آریان تجهیز، نمایندگی انحصاری و رسمی محصولات LUTRON در ایران مراجعه نمایید.

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۰۶
مرداد
۰۰

WBGT متر, شاخص استرس حرارتی, دمای تر, دمای خشک, دمای تشعشعی

استرس سنج حرارتی تس مدل TES-1369B دارای ابعاد 221*154*53 میلیمتر و وزن 1000 گرم است. این WGBTمتر در محدوده دمایی -5 تا 60 درجه سانتیگراد و رطوبت تا رنج 100% عملکرد مطلوبی دارد. سنسور دماسنج از نوع ترمیستور NTC و سنسور اندازه گیری سرعت باد از نوع RTD است. این استرس سنج گرمایی دارای باتری 9 ولتی است که تا 8 ساعت دوام دارد. همچنین برای تغذیه، میتواند به آداپتور متصل شود.

 

نمایندگی تس و نماینده انحصاری تی ای اس TES تایوان در ایران

استرس سنج حرارتی WBGTمتر تس مدل TES-1369B

 

دستگاهی دارای 3 سنسور حساس برای اندازه‌گیری دمای تر، خشک و تشعشعی در محیطهای باز، بسته و سرپوشیده و تعیین میزان شاخص استرس گرمائی WBGT می‌باشد.

دمای گویسان یا تشعشعی: دمای حاصل از انرژی گرمائی گسیلی اشیاء متناسب با نرخ ضریب صدورشان که ضریب بازتابش (emissivity)همه اجسام بنا به قانون پلانک جسم سیاه، وابسته به طول موجشان می‌باشد.

دمای خشک: این دستگاه دارای سنسوری جهت تعیین دمای خشک محیط می‌باشد.

دمای تر: این دستگاه‌ها شامل سنسوری می‌باشد که در داخل محفظه‌ای قرار گرفته و برای اندازه‌گیری دمای تر باید این سنسوربا مقداری آب مقطر خیس گردد (در بعضی به صورت دماسنج چرخان دارای فیتیله) و بعد از 3 الی 5 دقیقه دمای تر را ثبت می‌کند. همیشه دمای تر از دمای خشک پایین‌تر می‌باشد.

البته یک شاخص مهم در اندازه‌گیری، متابولیسم می‌باشد. برای فردی که در محیط همگن مشغول به کار است، فقط یک اندازه‌گیری در ارتفاع کم (1/1 متری فرد) و در محیط‌های ناهمگن در 3 ناحیه، نزدیک قوزک پا، کمر و سر اندازه‌گیری انجام شده و طبق فرمول میانگین می‌گیریم و شاخص استرس گرمائی تعیین می‌گردد.

استرس سنج تس مدل TES 1369B :

  • امکان اندازه دمای شاخص گرما و خنکای باد
  • امکان اندازه گیری دما با استفاده از سنسور NTC در محدوده : ۵- تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد / ۲۳ تا ۲۱۲ درجه فارنهایت
  • امکان اندازه گیری سرعت فلوی هوا با استفاده از سنسور RTD در محدوده : ۰ تا ۲۰ m/s با رزولوشن ۰٫۱ m/s
  • امکان ذخیره اطلاعات به صورت دستی تا ۹۹ مجموعه
  • امکان ذخیره اطلاعات به صورت خودکار تا ۶۵۰۰۰ داده
  • امکان اندازه گیری و نمایش مقادیر MAX/MIN
  • دارای قابلیت Data Hold
  • دارای رزولوشن اندازه گیری : ۰٫۱ درجه سانتی گراد/فارنهایت
  • دارای وزن ۱۰۰۰ گرم

برای سفارش مولتی متر دیجیتال تس  TESبا گارانتی و خدمات پس از فروش، به سایت آریان تجهیز، نمایندگی انحصاری و رسمی محصولات تس TES  در ایران مراجعه نمایید.

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز