معرفی و بررسی ابزار اندازه گیری ، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق - آریان تجهیز

فروشگاه ابزار اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، راه حل های فنی و تامین کننده کلیه دستگاه های پیشرفته مورد نیاز واحداهای صنعتی بزرگ از جمله کارخانجات فولاد ، معادن، کارخانجات سیمان ، پالایشگاه گاز ،نفت و پتروشیمی، مجتمع های کشت صنعتی و ...

معرفی و بررسی ابزار اندازه گیری ، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق - آریان تجهیز

فروشگاه ابزار اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، راه حل های فنی و تامین کننده کلیه دستگاه های پیشرفته مورد نیاز واحداهای صنعتی بزرگ از جمله کارخانجات فولاد ، معادن، کارخانجات سیمان ، پالایشگاه گاز ،نفت و پتروشیمی، مجتمع های کشت صنعتی و ...

فروشگاه ابزار اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، راه حل های فنی و تامین کننده کلیه دستگاه های پیشرفته مورد نیاز واحداهای صنعتی بزرگ از جمله کارخانجات فولاد ، معادن، کارخانجات سیمان ، پالایشگاه گاز ،نفت و پتروشیمی، مجتمع های کشت صنعتی و گلخانه ای، ماشین سازی ، منابع طبیعی، آبخیزداری، شیلات و پرورش آبزیان و ماهی، پارک های علم و فناوری و.... در سراسر کشور از معتبر ترین برندهای سراسر جهان مانند : تستو آلمان ، هانا آمریکا، فلوک آمریکا، کیمو فرانسه ، شاوین آرنوکس فرانسه، هیوکی (هایوکی) ژاپن ، کیوریتسو ژاپن ، مستک ( مستچ ) چین ، یونی تی هنگ کنک ، بنتک چین ، سی ای ام چین ، تِس تایوان ، لوترون تایوان ، ای زد تایوان و ... میباشد

شماره تماس :0517134559
همراه :09156912037
آدرس وب سایت : www.Ariantajhiz.com

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۳۱
تیر
۰۰

بادسنج پره ای ارزان با اندازه گیری دما و رطوبت تستو TESTO 410-2 با اندازه کوچک و با بدنه محکم قابلیت. اندازه گیری سرعت باد تا 20 متر بر ثانیه به همراه انداره گیری دما محیطی ، رطوبت هوا و نقطه شبنم را دارد. دما را توسط سنسور NTC، سرعت باد را با پراب پروانه ای و رطوبت را توسط پراب جداگانه ای اندازه گیری میکند. این آنمومتر پرتابل، دارای پره 40 میلی متری ساخت کمپانی تستو آلمان می باشد.

 

بادسنج پره ای ارزان با اندازه گیری دما و رطوبت تستو TESTO 410-2

 

بادسنج پره ای و سرعت سنج باد فنجانی

 

بادسنج پره ای تستو TESTO 410-2ابزاری دقیق و قابل اطمینان است که به راحتی در جیب قرار می گیرید و امکان حمل را در هر محیطی فراهم می نماید و قادر به اندازه گیری سرعت و دمای جریان هوا می باشد.

 بادسنج testo 410-2 با قابلیت سنجش رطوبت و نقطه شبنم، می تواند جریان هوا، دمای هوا و رطوبت را با دقت بالا برای انجام سریع و دقیق سنجش های شما گزینه ای ایده آل محسوب می شود، چرا که با قیمتی مقرون به صرفه از دستگاهی با دقت اندازه گیری بالا برخوردار می شوید و به صورت همه جانبه به شما در انجام تست های مورد نظرتان کمک می کند. ترکیب این تکنولوژی با سنسور های دقیق دما و رطوبت، این دستگاه را تبدیل به گزینه ای ایده آل برای کاربر می نماید. ابعاد این دستگاه برابر 25 x 46 x 133 میلی متر با پوشش محافظ، وزن 110 گرم و رنگ آن مشکی و نقره ای است.  ویژگی های این دستگاه عبارتند از: ثابت نگهداشتن داده ها، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، محاسبه میانگین زمانی، محاسبه بادگیر برای مناطق بیرونی، نور پس زمینه صفحه نمایش، LCD بزرگ، سنسور NTC، سرعت اندازه گیری 0.5 ثانیه. دمای محیطی مناسب برای استفاده از این دستگاه از 10- تا 50 درجه سانتی گراد می باشد.

پک استاندارد

پک استاندارد آنمومتر پره ای جیبی تستو مدل TESTO 410-2 با پارت نامبر سفارش 05604102 شامل درپوش محافظ، باتری و پروتکل کالیبراسیون است.

برای سفارش بادسنج پره ای ارزان با اندازه گیری دما و رطوبت تستو TESTO 410-2 با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله، به سایت آریان تجهیز، نمایندگی انحصاری و رسمی محصولات تستو در ایران مراجعه نمایید.

 

مشخصات فنی :

- محدوده اندازه گیری دما از -10 تا 50 درجه سانتی گراد

- دقت اندازه گیری ± 0.5 درجه سانتی گراد

- رنج اندازه گیری سرعت باد از 0.4 تا 20 متر بر ثانیه

- دقت اندازه گیری ± 0.2 متر بر ثانیه

- رنج اندازه گیری رطوبت از 0 تا 100 درصد

- دقت اندازه گیری ± 2.5 درصد

- وزن 110 گرم

- عمر باتری 100 ساعت به صورت متوسط

 

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۱۵
تیر
۰۰

فلومتر هوا و بادسنج حرارتی کانال تستو TESTO 405

 

  • محدوده اندازه گیری دما از 20- تا 50 درجه سانتی گراد
  • دقت  0.5± درجه سانتی گراد
  • محدوده اندازه گیری سرعت : 0 تا 50 m/s ( -20 تا 0 °C ) / 0 تا 10 m/s ( 0 تا 50 °C )
  • رزولوشن 0.1 درجه سانتی گراد
  • محدوده دمای کاری دستگاه 0 تا 50 درجه سانتی گراد
  • نوع تغذیه سه/3 عدد میکرو باتری AAA 
  • طول پراب 300 میلی متر
  • قطر پراب 16 میلی متر
  • قطر نوک پراب 12 میلی متر
  • ایده آل برای اندازه گیری انواع کانال

 

نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی تستو testo

 

فلومتر هوا و بادسنج حرارتی کانال تستو TESTO 405 دستگاهی برای سنجش سرعت باد است. بطور کلی بادسنج‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: دسته اول سرعت باد را اندازه می‌گیرند و دسته دیگر دیگرفشار باد را اندازه گیری و ثبت میکنند. اما از آنجا که سرعت و فشار باد با هم رابطه دارند، با سنجش هر یک از این دو پارامتر می‌توان مقدار پارامتر دیگری را محاسبه نمود.

با استفاده از تلسکوپ (تا 300 میلی متر)، این دستگاه به ابزاری مناسب برای اندازه گیری سرعت جریان در کانال ها تبدیل شده است و به راحتی می تواند در یک کانال قرار گیرد. فلومتر هوا دارای دقت اندازه گیری بسیار بالایی است صفحه نمایش این دستگاه را می توان در موقعیت های مختلف چرخاند و این امر موجب بازخوانی بهینه مقادیر اندازه گیری شده می شود. فلومتر هوا و بادسنج حرارتی کانال تستو TESTO 405ابزاری ایمن، قابل حمل و بسیار پرکاربرد می باشد که به دلیل مجهز بودن به تلسکوپ مورد توجه بسیاری قرار گرفته است که از مجموع یک بادسنج و یک دماسنج غیر تماسی تشکیل شده است. از ویژگی های موثر این دستگاه می توان به نور پس زمینه صفحه نمایش و قابلیت اندازه گیری دما اشاره کرد.

 


جهت خرید و مشاوره تخصصی به وبسایت آریان تجهیز نماینده رسمی و انحصاری کمپانی تستو مراجعه فرمایید.

 

 

آنمومتر حرارتی جیبی تستو مدل TESTO 405 دستگاهی است فوق العاده کاربردی با حجم کم و به صورت جیبی که می تواند سرعت هوا  دبی هوا و دمای هوا را بسنجد . این دستگاه ظریف به علت داشتن دسته تلسکپی تا ۳۰۰ میلیمتر برای اندازه گیری مقادیر ذکر شده در کانال های تهویه و اتاق ها و پنجره های کوچک و مکان های سخت قابل استفاده است . داده های بر روی این دستگاه به راحتی قابل خواندن است زیرا  از یک طرف صفحه نمایش دارای نور پس زمینه مناسبی است و از طرف دیگر صفحه نمایش این دستگاه قابل چرخش بوده و امکار قراعت مقادیر را فراهم می کند .

با مولتی فانکشن تستو مدل TESTO 405  می توان 3 پارامتر را اندازه گیری کرد : دمای هوا ، سرعت هوا و حجم عبوری باد .این آنمومتر دارای پراب تلسکوپی به طول 300 میلی متر می باشد.با صرف هزینه اندک می توان باد سنج مناسب و پر کاربرد را تهیه کرد

پراب تلسکوپی قابل انعطاف پذیر دستگاه مناسب برای استفاده در کانال های تهویه می باشد.با وارد کردن پراب دستگاه به مکان مورد نظر و با روشن کردن دستگاه سرعت باد و حجم عبوری را می توان بر روی صفحه نمایشگر دستگاه مشاهده کرد.زمانیکه نیاز به دستگاه TESTO 405 ندارید ، حتما درپوش را بر روی سنسور دستگاه قرار دهید تا گرد و خاک و آلودگی بر روی سنسور نچسبد که باعث ایجاد خطا در اندازه گیری خواهد شد.

بادسنج حرارتی و آنمومتر با تلسکوپ 300 میلی متری برند تستو مدل TESTO 405 ابزاری کاربردی جهت نصب و راه اندازی سیستم تهویه هوا، تاسیسات آزمایش آیرودینامیکی خودرو، پتروشیمی، صنعت ورزش و معادن، تعمیر، تشخیص و بهینه سازی سیستم تهویه، دمای محیط اتاق های دیگ بخار، نگهداری نیروگاه، است.

ابعاد این دستگاه برابر 36 x 37 x 490 میلی متر، طول پراب شفت 300 میلی متر، نوک پراب 12 میلی متر، وزن 115 گرم به همراه باتری است. 

بادسنج حرارتی و آنمومتر با تلسکوپ 300 میلی متری برند تستو مدل TESTO 405 دارای قابلیت اندازه گیری در رنج های دما از 20- تا 50 درجه سانتی گراد با دقت ±0.5°C و سرعت باد از 0 تا 10 متر بر ثانیه و از 0 تا 99990+ متر مکعب بر ساعت با دقت ±(0.1+5.0%) می باشد. از مشخصات فنی و امکانات کاربردی این دستگاه می توان به نور پس زمینه صفحه نمایش و قابلیت اندازه گیری دما اشاره کرد.

برای خرید ارزان فلومتر هوا و بادسنج حرارتی کانال تستو TESTO 405می تواند با مراجعه به سایت آریان تجهیز نماینده رسمی و انحصاری کمپانی تستو TESTO آلمان با کمترین قیمت و سریع ترین زمان این محصول را خریداری کنید.

 

وسایل  همراه بادسنج تستو

  • پایه برای داکت
  • گیره اتصال
  • باتری

مشخصات فنی فلومتر هوا و بادسنج حرارتی کانال تستو TESTO 405

  • محدوده اندازه گیری سرعت : 0 تا 50 m/s ( -20 تا 0 °C ) / 0 تا 10 m/s ( 0 تا 50 °C ) / 0 تا 99990 m³/h
  • رزولوشن ± 0.1 m/s + 5 % mv ( 0 تا 2 m/s ) / ± 0.3 m/s + 5 % mv ( 2 تا 10 m/s )
  • رزولوشن 0.01 m/s 
  • محدوده اندازه گیری دما از -20 تا 50 درجه سانتی گراد
  • دقت ± 0.5 درجه سانتی گراد
  • رزولوشن 0.1 درجه سانتی گراد
  • محدوده دمای کاری دستگاه 0 تا 50 درجه سانتی گراد
  • نوع تغذیه سه/3 عدد میکرو باتری AAA 
  • طول پراب 300 میلی متر
  • قطر پراب 16 میلی متر
  • قطر نوک پراب 12 میلی متر
  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
۱۴
تیر
۰۰

دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2

  • دیتالاگر مواد غذایی دارای استاندارد IP67،ضد آب ، ضد گرد وغبار و ضد ضربه
  • نظارت بر حمل نقل طی مدت 150 روز
  • تنظیم و پیکره بندی دستگاه به کمک  PDF داخل دستگاه
  • ایجاد فوری گزارش pdf بلافاصله پس از اتصال به کامپیوتر
  • سازگار با GxP ، 21 CFR قسمت 11 ، HACCP و EN 12830
  • دارای نمایشگر وled های هشدار دهنده بر روی پنل دستگاه
  • قابلیت استفاده به صورت یک بار مصرف

 

نمایندگی testo تستو دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2

 

 

دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2، با محدوده اندازه گیری دما توسط سنسور NTC -35 تا 70+ درجه سانتی گراد ، قابلیت ثبت و ضبط داده را تا 150 روز و در 40000 مقدار را انجام دهد. اطلاعاات بلافاصله میتوانند در فایل PDF قرار گیرند. از این دیتالاگر در انتقال کالا های حساس مانند داروها ، غذاها یا لوازم الکترونیکی با خیال آسوده تا حداکثر 150 روز میتوانید نظارت کند. اینکار فقط با فشردن یک دکمه و ثبت و ضبط دقیق اطلاعات دمایی انجام می شود،

با استفاده از دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2  برای بدست آوردن اطلاعات دقیق با اتصال دیتالاگر به کامپیوتر فورا گزارش تغییرات دمایی را در قالب یک فرمت PDF به شما تحویل می‌دهد.

حافظه دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2  40000 هزار داده اندازه گیری بوده ونرخ اندازه گیری قابلیت تنظیم دارد، می توانید در بازه 1 دقیقه تا 24 ساعت تنظیم کنید. محدوده اندازه اندازه گیری این دیتالاگر مواد غذایی با سنسور NTC از 35- تا 70+ درجه سانتی گراد بوده این دستگاه با دقت اندازه گیری 0.5± درجه سانتی گراد و رزولوشن      0.1 درجه سانتی گراد یکی از دقیق ترین دیتالاگر های مواد غذایی است.

دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2 دارای استاندارد حفاظتی IP67 بوده و کاملا ضد آب است و می توان در مکان های مرطوب از این دستگاه استفاده کرد. ضد ضربه و ضد گرد و غبار بودن هم از دیگر ویژگی های این دیتالاگر مواد غذایی است.وزن این محصول 44 گرم، با ابعاد کوچک و مناسب دارای صفحه نمایشگر LCD ساخت کمپانی تستو آلمان بوده .

دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2 کاربر را قادر می سازد که در هر مرحله از نگهداری و حمل و نقل کالاهای حساس نسبت به دمای خود از طریق راه آهن، هوا یا جاده دما را در هر لحظه رصد کند. این دستگاه به عنوان لاگرهایی با باتری داخلی برای استفاده در مدت زمان محدود طراحی شده اند و بنابراین برای حمل و نقل یک طرفه ایده آل هستند و در هنگام رسیدن مواد و دیتالاگر به مقصد خود، کار به راحتی می تواند با نگاه به دیتا های ثبت شده دما های هر لحظه را در مسیر بررسی نماید. برای به دست آوردن اطلاعات جزیی به صورت دقیق تنها کافی است دستگاه را به کامپیوتر متصل کرد که بلافاصله گزارش اندازه گیری به صورت فایل PDF با تمام داده های مربوطه تهیه می شود. به منظور کارایی بیشتر، تمام داده ها و اطلاعات مورد نیاز مانند فایل های دسته بندی شده، گواهینامه تست های قبولی، کتابچه راهنمای دستورالعمل و گزارش PDF ضبط شده از داده ها، به طور مستقیم و ایمن در دیتالاگر ذخیره می شود. توانایی اندازه گیری پارامتر دما از 35- تا 70 درجه سانتی گراد را داراست.

دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2 با پارت نامبر 05721842 به کاربر امکان کنترل کامل و آسان شرایط محیط را در هر زمان و بدون توجه به اینکه در چه مکانی حضور دارد را می دهد. مزایای فنی و پرکاربد این دستگاه عبارتند از: سنسور داخلی غیر تماسی، قابلیت ثبت داده ها در 150 روز، ذخیره 40000 داده، هشدار از طریق چراغ های LED، صفحه نمایش، نمایش میزان شارژ باتری، تنظیمات ساده بدون نیاز به نصب نرم افزار، بازخوانی راحت داده ها و IT ایمن بدون نصب و بارگیری.

دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2 دیتالاگری دارای پورت USB می باشد که می تواند تا 150 روز عملیات انجام دهد . این دستگاه به محصض اتصال به کامپیوتر گزارشی با فرمت PDF ایجاد می کند. که با آرشیو کردن این فایل های PDF شما می توانید گزارش کاملی از وضعیت طی شده داشته باشید که برای اندازه گیری های بلند مدت ویژگی بسیار خوبی محسوب می شود. همچنین این دستگاه امکانات بسیار دیگری نیز داراست که برای مشاهده توصیه میشود حتما کاتالوگ این دستگاه که در ادامه قرار داداه شده است را مطالعه نمایید.

 

دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2 قابلیت اتصال به کامپیوتر را داراست و برای راه اندازی این دستگاه نیازی به نصب هیچ نرم افزاری بر روی رایانه شخصی یا نوت بوک نیست و تنظیمات مورد نیاز PDF در خود دیتالاگر ذخیره شده اند و با کلیک ساده باز می شود. تنظیمات پارامترهای مربوطه بدون نیاز به نصب و بارگیری و به راحتی در لاگر ذخیره و آماده استفاده می شوند. پس از اندازه گیری کامل، دیتالاگر به کامپیوتر متصل می شود و یک گزارش PDF با تمام داده های مربوطه و نمودار منحنی رسم شده و در دستگاه ذخیره می گردد که می توان آن را چاپ کرده و یا از طریق ایمیل ارسال نمود. در صورت نیاز به گزینه ها و حالت های پیشرفته تر که اغلب در زمینه های دارویی مورد نیاز است، کاربر می تواند با خرید نرم افزار حرفه ای ComSoft نیاز خود را رفع نماید. منبع تغذیه این دستگاه یک باتری لیتیومی غیر قابل تعویض است که در صورت کاهش آن، نماد باتری در صفحه نمایش ظاهر می شود که به منظور هشدار به کاربر جهت تعویض باتری ها می باشد و دارای هشدار از طریق چراغ های LED و صفحه نمایش می باشد که برای محدوده دمایی مشخصی می باشد تا کاربر را از شرایط موجود آگاه کرده و از خطرات احتمالی بکاهد.

ابعاد این دستگاه برابر 12 x 44 x 97 میلی متر، وزن دستگاه برابر با 45 گرم و رنگ آن سفید است.

دارای گواهینامه IP67، EN 12830، HACCP، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق آریان تجهیز ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2 قادر به اندازه گیری دما در رنج 35- تا 70 درجه سانتی گراد با دقت ±0.5°C می باشد و دارای مشخصات فنی و منحصر به فرد سنسور داخلی غیر تماسی، قابلیت داده برداری در 150 روز، ذخیره 40000 داده، هشدار از طریق چراغ های LED، صفحه نمایش، نمایش میزان شارژ باتری، تنظیمات ساده بدون نیاز به نصب نرم افزار، بازخوانی راحت داده ها و IT ایمن بدون نصب و بارگیری است.

دارای لوازم جانبی هایی از قبیل براکت دیواری، پرینتر متحرک، نرم افزارComSoft  و نرم افزار پرو برای ذخیره داده ها و گواهینامه کالیبراسیون ISO دما برای پراب ها در چندین نقطه دمایی می باشد که کاربر می تواند در صورت نیاز آن ها را به طور جداگانه از شرکت آریان تجهیز تهیه نماید.

مشخصات فنی دیتالاگر USB دما تستو مدل TESTO 184 T2

  • زمان کارکرد 150 روز
  • محدوده اندازه گیری دما – با سنسورNTC : -35 to +70 °C
  • سنسور داخلی دستگاه : سنسور دمایی NTC
  • دقت : ±0.5 °C
  • رزولوشن : 0.1 °C
  • دارای استاندارد IP67 ، ضد اب و گرد و غبار
  • سیگنال آلارم : با LED و نمایشگر LCD
  • مقادیر حافظه : تا 40000 مقدار
  • وزن : 45 g
  • نرخ اندازه گیری : یک دقیقه تا 24 ساعت
  • همه در یک دیتالاگر دما: PDF اندازه گیری داده ها ، فایل پیکربندی، گواهی استاندارد 3.1 مطابق با DIN ISO 10204 و کتابچه راهنمای
  • ایجاد سریع فایل PDF به طور مستقیم بعد از وصل شدن به کامپیوتر
  • مطابق با استاندارد های GxP, 21 CFR Part 11, HACCP و EN 12830
  • منبع تغذیه : باطری لیتیوم ، بدون قابلیت تعویض

 

  • فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز